قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

کد آهنگ

قرآن و عترت

من مسلمانم و عاشق امام زمان هستم و این وبلاگ رو بعنوان یک اقـدام در جهت انتظار عملی امام زمان (عج) طراحی کردم و سعی می کنم به اندازه توان خودم تلاش کنم . اینم بگم که دعای کمیل رو خیلی دوست دارم . سعی می کنم تا بتونم دنبال تفسیر قرآن و جلسات تفسیر باشم .
سه خصوصیت دارم .
اول : حاضر نیستم به خاطر آبادی دنیای خودم ، دنیای دیگران رو خراب کنم .
دوم : حاضر نیستم آخرت خودم را بخاطر دنیای دیگران خراب کنم.
سوم : حاضرم به خاطر آباد کردن آخرت دیگران حتی دنیای خودم خراب بشه .

ضمنا اکثر مطالب وبلاگ ، تماما نوشته خودمه . می دونم سلیقه ها متفاوته اما امیدوارم مطالب نوشته شده جوری باشه که تفسیر درستی از مفاهیم دینی انجام داده باشم هر مطلب هم که از جای دیگه ای هست منبعش نوشته شده .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
ذكر ايام هفته
ذکر روزهای هفته
ايام هفته
تاریخ روز
اوقات شرعي
اوقات شرعی
دعاي فرج
دعای فرج
همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبر در قرآن
آیه قرآن
وصيتنامه شهدا
وصیت شهدا
ساعت
ساعت فلش مذهبی

جنایت

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ق.ظ

شاید بارها و بارها از طریق تلویزیون یا سایتها دیده باشید کودکی که صورتش می سوزد یا نوجوانی که به ضرب گلوله از پای درآمده است و به خودش می پیچد یا دختر بچه 5 ساله ای که برادر 2 ساله اش را که زخمی شده بغل گرفته و نوازش می کند و البته شهادت محمدالدره نوجوان را در مقابل چشمان پدرش ،‌ شاید تمام اینها یک معنی را در ذهنها بیاد می آورد و آن جنایت است . تمام این صحنه ها و هزاران صحنه دیگر که از دید دوربینها مخفی می ماند جنایات غاصبان و ستمگرانی ست که متجاوزانه قصد از بین بردن نه تنها یک ملت مسلمان بلکه در دراز مدت قصد نابودی ملل مسلمان و ریشه اسلام را دارند . و این هشداری ست در مورد یک خطر . خطری به نام اسرائیل که بنا به فرمایش امام (ره) اسراییل با تبانی و همفکری دولت های استعماری غرب و شرق، زاییده شد و برای سرکوبی و استعمار ملل اسلامی به وجود آمد و امروز از طرف همه استعمارگران حمایت و پشتیبانی می شود .

صحبت از جنایات اسرائیل علاوه بر اینکه مطلب را به درازا می کشاند و یک امر بدیهی است ، ‌مخالفی برای آن وجود ندارد اما آنچه گاهی اوقات از سوی برخی افراد سطحی نگر به آن ایراد وارد می گردد حمایت ما از مردم فلسطین است که در این مورد به چند نکته اشاره می کنیم .

اول اینکه بر اساس اصل 152 قانون اساسی دفاع از حقوق همه مسلمانان جزو سیاست خارجی ماست و شرعا نیز دفاع از ملل مسلمان ، دفاع از نوامیس مسلمانان و دفاع از همه حیثیات مسلمانان امری است لازم و ما باید خودمان را برای مقاصد الهی و دفاع از مسلمانان مهیا کنیم

دوم اینکه آرمان فلسطین و برائت از اسرائیل نه تنها بعد انقلاب که از قبل انقلاب جزو اولویتها محافل مذهبی ما و حتی بخشی از عوامل محرک بر ضد رژیم شاه بوده است

سوم اینکه فلسطین به عنوان نماد مقاومت و خط مقدم جبهه مبارزه با استکبار و ظلم و سلطه است و طبق بیانات حضرت امام باید خطر توسعه طلبی اسراییل را در نظر داشت و بدانیم که هدف دولت های بزرگ از ایجاد اسراییل تنها با اشغال فلسطین پایان نمی پذیرد آنها در این نقشه اند که تمامی کشورهای عربی را به همان سرنوشت فلسطین دچار کنند.

چهارم اینکه مسئله قدس و مسجد الاقصی به عنوان یکی از موضوعات مورد احترام مسلمین است و همانطور که امام راحل فرموده اند :  مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست ... بلکه حادثه ای است برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته، و حال و آینده است ، از روزی که مسجدالاقصی پی ریزی شد تا آنگاه که این سیاره در نظام هستی در گردش است. و چه ننگ است برای دولت های اسلامی که با در دست داشتن شریان حیاتی ابرقدرتهای جهان بنشینند و تماشاگر باشند که آمریکا ابر جنایتکار تاریخ یک عنصر فاسد بی ارزش را در مقابل آنان علم کند و با عده ای ناچیز عبادتگاه مقدس و قبله گاه اول آنان را از آنان غصب نموده و با کمال وقاحت در مقابل همه آنان قدرت نمایی کند.

اینکه امام خمینی جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس نام گذاری نموده اند علاوه بر دوراندیشی ایشان و وحدت مسلمین ، نشان دهنده اهمیت درک خطر اسرائیل برای مسلمین است . آنچه امروز به عنوان جنایات اسرائیل می بینیم و می شنویم تنها گوشه و بخش اندکی از آن چیزی است که شاید سکوت در مقابل این جنایات و عدم حمایت از آرمان فلسطین در پی خواهد داشت یعنی نتیجه عدم حمایت از فلسطین می تواند گسترش این جنایات در تمام ملل اسلام و توسعه اسرائیل باشد پس همواره باید فلسطین را مدنظر داشت هرچند برخی مسلمان ها (مسلمان نماها) با جهل و عدم درایت و با ایجاد فتنه در ملل مسلمان و تشکیل گروههای تروریستی (داعش) علاوه بر ضربه زدن به مسلمانان ، قصد انحراف افکار عمومی از جنایات در حال انجام رژیم صهیونیستی را دارند .

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۰۳
  • ۷۰۹ نمایش
  • مهدی جعفری زاده

جنایت

نظرات (۹)

  • کانون فرهنگی هنری قاسم بن الحسن(علیه السلام)
  • امام فرمود: فلسظین پاره ی تن اسلام است
    همچنین فرمود: اسرائیل غده ی سرطانی است که باید نابود شود

    اگه همه به فکر نابودی این غده نباشیم، کل جامعه ی اسلامی در خطر است
  • ...:: بخاری ::...
  • سلام.
    انتخاب موضوع بسیار به جا بود و پاسخ ها هم مناسب بودند.
    امیدوارم مورد توجه امام زمان قرار بگیرید
    یاعلی.
  • احمد یوسفی
  • خداوند ریشه صهیونیست را از زمین بر کند انشاالله 
    دلایل خوبی رو نوشتی
    به هر حال این حمایت های ما مثل مسکن می مونه هر ملتی برای نجات خودش باید آستین هاش رو بالا بزنه و چشم به این و اون ندوزه اگه این شد مسلمن پیروزی از آن اون ملت خواهد بود
    همدردی ما فقط شدت درد رو کم می کنه ولی درمان  نیست
  • آرمان بدیعی
  • این روزها،
    نمازهای یومیه مردم غزه پنجگانه نیست؛
    ششگانه است…

    صبح، ظهر، عصر، مغرب، عشاء، میت.

  • منجی مهربان
  • خدا لعنت شون کنه و جواب ظلم هاشونو به بدترین شکل ببینن، هیچ بویی از انسانیت نبردن.

    مرگ بر اسرائیل

    ممنون

  • فدایی یوسف فاطمه
  • باشیم تا وقت باران که ببرد سیاهی را پاک کند...

    +بسم الله خودسازی!!
  • تاشهدا با شهدا
  • همسنگر گرامی
    با سلام و احترام
    از مطلب پر بار شما در سایت ارزشی “تاشهدا باشهدا” بهره مند شدیم.
    http://tashohada.ir/link/view/00591
    چشم انتظار دیگر مطالبتان برای بازنشر در بخش “به روایت لینک” سایت هستیم.
    http://tashohada.ir/fa/page/e-link
    با قراردادن بنر یا لوگوی “تاشهدا باشهدا” در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سهیم باشیم.
    موفق باشید.
    یا علی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ابزار وبلاگ