قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

کد آهنگ

قرآن و عترت

من مسلمانم و عاشق امام زمان هستم و این وبلاگ رو بعنوان یک اقـدام در جهت انتظار عملی امام زمان (عج) طراحی کردم و سعی می کنم به اندازه توان خودم تلاش کنم . اینم بگم که دعای کمیل رو خیلی دوست دارم . سعی می کنم تا بتونم دنبال تفسیر قرآن و جلسات تفسیر باشم .
سه خصوصیت دارم .
اول : حاضر نیستم به خاطر آبادی دنیای خودم ، دنیای دیگران رو خراب کنم .
دوم : حاضر نیستم آخرت خودم را بخاطر دنیای دیگران خراب کنم.
سوم : حاضرم به خاطر آباد کردن آخرت دیگران حتی دنیای خودم خراب بشه .

ضمنا اکثر مطالب وبلاگ ، تماما نوشته خودمه . می دونم سلیقه ها متفاوته اما امیدوارم مطالب نوشته شده جوری باشه که تفسیر درستی از مفاهیم دینی انجام داده باشم هر مطلب هم که از جای دیگه ای هست منبعش نوشته شده .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
ذكر ايام هفته
ذکر روزهای هفته
ايام هفته
تاریخ روز
اوقات شرعي
اوقات شرعی
دعاي فرج
دعای فرج
همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبر در قرآن
آیه قرآن
وصيتنامه شهدا
وصیت شهدا
ساعت
ساعت فلش مذهبی

مطهری را شناخته ایم

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ


فکر کنم اندونزی بود . یک نفر (احتمالا دکترای علوم اجتماعی داشت) ، تو اون کشور موسسه ای به نام شهید مطهری درست کرده بود . اونقدر راحت در مورد شهید مطهری صحبت می کرد و اونقدر اطلاعات راجع به ایشان و کتابهای ایشان داشت که انگار سالها با شهید مطهری بوده و کاملا با فکر و اندیشه ایشان آشناست . حتی از ایرانی ها هم که تعریف می کرد ، مشخص بود که به واسطه شناختی که از شهید مطهری داره ، برای ایرانی ها اینقدر احترام قائله . نمی خوام مطلب به درازا بکشه . جدا بگین تا امروز چند تا از کتابهای شهید مطهری رو مطالعه کردید . خیلی بی انصافیه که یک فرد خارجی ، شهید مطهری رو بهتر از ما شناخته و کتاباش رو مطالعه کرده و با اندیشه شهید مطهری کاملا آشناست و حتی یک موسسه به نام شهید در خارج از کشور بنا کرده ، اونوقت ما حتی یکی از کتابهای اون بزرگوار رو هم مطالعه نکرده باشیم .


شهید مطهری

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۱۰
  • ۶۶۲ نمایش
  • مهدی جعفری زاده

شهید مطهری

مطهری را شناخته ایم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار وبلاگ