قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

کد آهنگ

قرآن و عترت

من مسلمانم و عاشق امام زمان هستم و این وبلاگ رو بعنوان یک اقـدام در جهت انتظار عملی امام زمان (عج) طراحی کردم و سعی می کنم به اندازه توان خودم تلاش کنم . اینم بگم که دعای کمیل رو خیلی دوست دارم . سعی می کنم تا بتونم دنبال تفسیر قرآن و جلسات تفسیر باشم .
سه خصوصیت دارم .
اول : حاضر نیستم به خاطر آبادی دنیای خودم ، دنیای دیگران رو خراب کنم .
دوم : حاضر نیستم آخرت خودم را بخاطر دنیای دیگران خراب کنم.
سوم : حاضرم به خاطر آباد کردن آخرت دیگران حتی دنیای خودم خراب بشه .

ضمنا اکثر مطالب وبلاگ ، تماما نوشته خودمه . می دونم سلیقه ها متفاوته اما امیدوارم مطالب نوشته شده جوری باشه که تفسیر درستی از مفاهیم دینی انجام داده باشم هر مطلب هم که از جای دیگه ای هست منبعش نوشته شده .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
ذكر ايام هفته
ذکر روزهای هفته
ايام هفته
تاریخ روز
اوقات شرعي
اوقات شرعی
دعاي فرج
دعای فرج
همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبر در قرآن
آیه قرآن
وصيتنامه شهدا
وصیت شهدا
ساعت
ساعت فلش مذهبی

راهنما

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ق.ظ


مطالب وبلاگ در بالای صفحه دسته بندی شده و در موضوعات : دعا ، صوت ، قطار زندگی ، در محضر استاد ، قرآن ، اهل بیت ، آلبوم عکس تقسیم شده و می توانید با کلیک بر روی موضوع مورد نظر در نوار سیاه بالای صفحه سریعتر به موضوعات مورد نظر دسترسی داشته باشد .

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۶/۲۵
  • ۹۰۱ نمایش
  • مهدی جعفری زاده

راهنمای وبلاگ

نظرات (۱۵)

از مطالب ارزنده شما بازدید شد.حق یاورتان

موفق باشید

بروزیم

با عرض سلام و خسته نباشید
به مناسبت فرارسیدن
ایام آزادی سازی خرمشهر
و شهادت شهید سید علی اکبر رضوی
و همچنین بزرگداشت شهدای شهرستان تایباد
جلسه دعای ندبه یـــــادیــــاران ( مشهد مقدس )
مراسم ویژه ای را برگزار می کند .
زمان جمعه دوم خرداد ماه 1393 ساعت 6 صبح
مکان : گلزار شهدای شهرستان تایباد

((  ** لطفا اطلاع رسانی شود ** ))

  • ...:: بخاری ::...
  • سلام!
    موفق باشید ان شالله در راهی که انتخاب کردید :)
  • کانون فرهنگی هنری قاسم بن الحسن(علیه السلام)
  • سلام علیکم

    از مطالب شما خصوصا بخش"در محضر استاد" استفاده کردیم
    ان شاء الله که در پناه قرآن و عترت علیهم السلام موفق باشید.
    لطفا در صورت بروز رسانی ما را محروم نفرمائید
    سلام
    خسته نباشید
    یاعلی
  • کانون فرهنگی هنری قاسم بن الحسن(علیه السلام)
  • سلام علیکم
    ولادت حضرت علی اکبر سلام الله علیه و روز جوان بر شما مبارک
  • کانون فرهنگی هنری قاسم بن الحسن(علیه السلام)
  • سلام علیکم

    با موضوع "چقدر منتظر امام زمانی؟"
    به روزیم و منتظر
  • منجی مهربان
  • سلام وقت تون بخیر .ملتمس دعای خیرتان هستیم

    بروزم : بلا به دور!!

    سلام بزرگوار
    بامطلبی به نام شفاعت گسترده برزوم خوشحال میشم سر بزنید
    با کوچ تو ای بانو؛ دیگر هیچ کاروانی در بیابان دلها، بی‌شوقِ کعبه یادت قدم نزد؛ که استواری امروزِ بنای دین، از برکت خشتِ نخستینِ توست
    السّلام علیک ای نور کبری ؛ ای نیّره عظمی
    وفات حضرت خدیجه(س)تسلیت باد
    از عرش صدای ربنا می آید

    آوای خوش خدا خدا می آید

    فریاد که درهای بهشت باز کنید

    مهمان خدا سوی خدا می آید

    پیامبر اکرم(ص) : هر کس شب قدر را با ایمان و محاسبه بیدار ماند. تمام گناهان گذشته و آینده اش بخشیده می شود.

    (با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان در مناجات شبانه شبهای قدر التماس دعا دارم)
    یادمان باشد اگر تنگی دل غوغا کرد
    مهدی فاطمه (عج) تنهاست
    از او یاد کنیم

    اللهم عجل لولیک الفرج

  • گلبرگ دانلود
  • منتظر حضور گرمتون هستیم.
    یامهدی فاطمه (عج)
    سلام
    استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان
    و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...
    عیدتون مبارک
    [گل]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ابزار وبلاگ