قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

کد آهنگ

قرآن و عترت

من مسلمانم و عاشق امام زمان هستم و این وبلاگ رو بعنوان یک اقـدام در جهت انتظار عملی امام زمان (عج) طراحی کردم و سعی می کنم به اندازه توان خودم تلاش کنم . اینم بگم که دعای کمیل رو خیلی دوست دارم . سعی می کنم تا بتونم دنبال تفسیر قرآن و جلسات تفسیر باشم .
سه خصوصیت دارم .
اول : حاضر نیستم به خاطر آبادی دنیای خودم ، دنیای دیگران رو خراب کنم .
دوم : حاضر نیستم آخرت خودم را بخاطر دنیای دیگران خراب کنم.
سوم : حاضرم به خاطر آباد کردن آخرت دیگران حتی دنیای خودم خراب بشه .

ضمنا اکثر مطالب وبلاگ ، تماما نوشته خودمه . می دونم سلیقه ها متفاوته اما امیدوارم مطالب نوشته شده جوری باشه که تفسیر درستی از مفاهیم دینی انجام داده باشم هر مطلب هم که از جای دیگه ای هست منبعش نوشته شده .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
ذكر ايام هفته
ذکر روزهای هفته
ايام هفته
تاریخ روز
اوقات شرعي
اوقات شرعی
دعاي فرج
دعای فرج
همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبر در قرآن
آیه قرآن
وصيتنامه شهدا
وصیت شهدا
ساعت
ساعت فلش مذهبی

امان نامه

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ق.ظ

خدایا از تو امان نامه می خواهم برای روزی که مال و فرزند هیچ نفعی برایم ندارد

خدایا تقاضای امان از تو دارم در روزی که معذرت خواهی ستم کاران هیچ سودی برایشان ندارد

و تقاضای امان دارم در روزی که مجرمین به صورتهایشان شناخته می شوند 

و تقاضای امان دارم در روزی که برادر از برادر فرار می کند

و خدایا امانم بده روزی که مادر از فرزندش فرار می کند

ماه رمضان آمد و دعایی که خیلی دوست دارم مناجات حضرت علی (علیه السلام) در مسجد کوفه هست که فرازی از این دعا رو در بالا مشاهده کردید . نکنه ماه رمضان تمام بشه و از دعاها غافل بشیم و از این همه رحمت خدا بی نصیب بمونیم . 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۴/۰۹
  • ۱۲۰۴ نمایش
  • مهدی جعفری زاده

امان نامه

مناجات حضرت علی در مسجد کوفه

نظرات (۳)

  • منجی مهربان
  • رمضانا تو بهترین ماهی *  چون که ماه ضیافت اللّهی
    خوش عمل هر که بود در رمضان *  ترک منکر نمود او در رمضان

    امام باقر(ع) : هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است .

    امام رضا(ع) : هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماه هاى دیگر تمام قرآن را بخواند .

    سلام. ماه ضیافت الهی برشما مبارک.

    بروزم : مهمونی رو بهم نزنید!!

  • یا فاطمه الزهرا
  • حاج آقا حق شناس (ره) می فرمودند:
    خداوند متعال، برآورده شدن سه دعای روزه دار رو ضمانت کرده

    1. فرج صاحب الامر (عج)
    2. عاقبت به خیری خود، خانواده و دوستان
    3. موفقیت در فهمیدن دین ، فهماندن دین و دفاع از دین
  • مدیریت کانون فرهنگی هنری تشنگان ولایت شهرستان تایباد
  • در عجب مانده ام از
    این همه جور و چپاول، آن همه قتل و تجاوز
    این همه غیبت و تهمت، آن همه غارت و دزدی
    خوردن مال یتیمان، گریه ی این همه کودک
    ناله ی آن همه مادر
    پس کجایی گل زهرا؟!
    این روا نیست ببینیُ و نیایی...
    ------
    سلام دوست عزیز مایل به تبادل لینک بودید خبر دهید.......
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ابزار وبلاگ