قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

کد آهنگ

قرآن و عترت

من مسلمانم و عاشق امام زمان هستم و این وبلاگ رو بعنوان یک اقـدام در جهت انتظار عملی امام زمان (عج) طراحی کردم و سعی می کنم به اندازه توان خودم تلاش کنم . اینم بگم که دعای کمیل رو خیلی دوست دارم . سعی می کنم تا بتونم دنبال تفسیر قرآن و جلسات تفسیر باشم .
سه خصوصیت دارم .
اول : حاضر نیستم به خاطر آبادی دنیای خودم ، دنیای دیگران رو خراب کنم .
دوم : حاضر نیستم آخرت خودم را بخاطر دنیای دیگران خراب کنم.
سوم : حاضرم به خاطر آباد کردن آخرت دیگران حتی دنیای خودم خراب بشه .

ضمنا اکثر مطالب وبلاگ ، تماما نوشته خودمه . می دونم سلیقه ها متفاوته اما امیدوارم مطالب نوشته شده جوری باشه که تفسیر درستی از مفاهیم دینی انجام داده باشم هر مطلب هم که از جای دیگه ای هست منبعش نوشته شده .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
ذكر ايام هفته
ذکر روزهای هفته
ايام هفته
تاریخ روز
اوقات شرعي
اوقات شرعی
دعاي فرج
دعای فرج
همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبر در قرآن
آیه قرآن
وصيتنامه شهدا
وصیت شهدا
ساعت
ساعت فلش مذهبی

پاسدار دین

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ب.ظ

تو همانی که به یمن تولدت فطرس ملک پر و بال گرفت .

تو همانی که معنی کرده ای آزادی و آزادگی را .


تو سرور و آقای جوانان بهشت هستی . تو مصباح هدی و سفیه نجاتی . تو یاور دین رسول اللهی . آری در سوم شعبان نوزادی در خانه علی چشم به جهان گشود که بعدها با خون خود بزرگترین موهبت خدا به مردم (یعنی اسلام را) آبیاری کرد و به نهال اسلام تضمین سلامت و تنومندی داد تا پیامبر اسلام بدین سبب بگوید حسین از من و من از حسینم . حسین از من است که مشخصا یعنی حسین از نسل من است اما من از حسینم بواسطه این بود که امام حسین دین اسلام و امانت حضرت محمد را حفظ و حراست کرد و با خون خود آن را جاودانه نمود . آری حسین ، پاسدار دین بود .  


امام حسین

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۲۰
  • ۶۸۸ نمایش
  • مهدی جعفری زاده

پاسدار دین

نظرات (۱)

  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • به جای جای دلم جای پای تو است حسین
    خوشم که حنجره ام نینوای تو است حسین
    هزار چشمه ی اشکم اگر دهند به چشم
    خدا گواهست که وقف عزای تو است حسین
    صفا و مروه و رکن و مقام و کعبه ی من
    به کربلات قسم کربلای تو دست حسین
    به هر زمان که بخوانند نسل ها قرآن
    درون حنجره هاشان صدای تو است حسین
    به عالمی در دل بسته ام ز روز ازل
    مگر به روی تو، این خانه جان تو است حسین
    معمای خون تو را جز خدا نداند کس
    به خون تو، که خدا خونبهای تو است حسین
    اگر چه کعبه بود قبله ام به وقت نماز
    دلم به جانب صحن و سرای تو است حسین
    بهشت باد به اهل بهشت ارزانی
    بهشت من حرم با صفای تو است حسین
    زیارت همه پیغمبران زیارت حق
    زیارت سر از تن جدای تو است حسین
    تو آن صحیفه ی صد پاری ورق ورقی
    که زخم های تنت آیه های تو است حسین
    به وصف غیر تو میثم سخن نخواهد گفت
    هر آنچه گفته و گوید ثنای تو است حسین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ابزار وبلاگ