قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

کد آهنگ

قرآن و عترت

من مسلمانم و عاشق امام زمان هستم و این وبلاگ رو بعنوان یک اقـدام در جهت انتظار عملی امام زمان (عج) طراحی کردم و سعی می کنم به اندازه توان خودم تلاش کنم . اینم بگم که دعای کمیل رو خیلی دوست دارم . سعی می کنم تا بتونم دنبال تفسیر قرآن و جلسات تفسیر باشم .
سه خصوصیت دارم .
اول : حاضر نیستم به خاطر آبادی دنیای خودم ، دنیای دیگران رو خراب کنم .
دوم : حاضر نیستم آخرت خودم را بخاطر دنیای دیگران خراب کنم.
سوم : حاضرم به خاطر آباد کردن آخرت دیگران حتی دنیای خودم خراب بشه .

ضمنا اکثر مطالب وبلاگ ، تماما نوشته خودمه . می دونم سلیقه ها متفاوته اما امیدوارم مطالب نوشته شده جوری باشه که تفسیر درستی از مفاهیم دینی انجام داده باشم هر مطلب هم که از جای دیگه ای هست منبعش نوشته شده .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
ذكر ايام هفته
ذکر روزهای هفته
ايام هفته
تاریخ روز
اوقات شرعي
اوقات شرعی
دعاي فرج
دعای فرج
همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبر در قرآن
آیه قرآن
وصيتنامه شهدا
وصیت شهدا
ساعت
ساعت فلش مذهبی

نظر

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۰۵ ق.ظ

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۲۵
  • ۶۸۱ نمایش
  • مهدی جعفری زاده

نظرات (۷)

sallam
ان شاء الله موفق باشید
سلام داداش
وبت زیباست جذابیت بهش بده از معظلات ماهواره هم توش بزار
  • آرمان بدیعی
  • با سلام: سپاس از حضورتان در «اوج پرواز» در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع بدید تا با افتخار شما رو لینک کنم. موفق باشید.
  • احمد یوسفی
  • سلام استفاده کردم . دستت درد نکنه . اجرت با الله 
  • یا فاطمه الزهرا
  • سلام علیکم.خداقوت.بسیار عالیه.ان شالله درخشش پرتوهای دریچه مسلمانی تداوم داشته باشه.جزاکم الله خیرا..

    اگر اجازه بفرمایید وبلاگ ارزشیتون رو در لیست همسنگران قرار دهیم؟
    التماس دعا
    یا زهرا سلام الله علیها
    سلام ممنون که بهم سر زدین خوش حال شدم
    لینکتون کنم؟>
    سلام ممنون که لینک کردید شما هم باافتخار لینک شدید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ابزار وبلاگ