قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

کد آهنگ

قرآن و عترت

من مسلمانم و عاشق امام زمان هستم و این وبلاگ رو بعنوان یک اقـدام در جهت انتظار عملی امام زمان (عج) طراحی کردم و سعی می کنم به اندازه توان خودم تلاش کنم . اینم بگم که دعای کمیل رو خیلی دوست دارم . سعی می کنم تا بتونم دنبال تفسیر قرآن و جلسات تفسیر باشم .
سه خصوصیت دارم .
اول : حاضر نیستم به خاطر آبادی دنیای خودم ، دنیای دیگران رو خراب کنم .
دوم : حاضر نیستم آخرت خودم را بخاطر دنیای دیگران خراب کنم.
سوم : حاضرم به خاطر آباد کردن آخرت دیگران حتی دنیای خودم خراب بشه .

ضمنا اکثر مطالب وبلاگ ، تماما نوشته خودمه . می دونم سلیقه ها متفاوته اما امیدوارم مطالب نوشته شده جوری باشه که تفسیر درستی از مفاهیم دینی انجام داده باشم هر مطلب هم که از جای دیگه ای هست منبعش نوشته شده .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
ذكر ايام هفته
ذکر روزهای هفته
ايام هفته
تاریخ روز
اوقات شرعي
اوقات شرعی
دعاي فرج
دعای فرج
همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبر در قرآن
آیه قرآن
وصيتنامه شهدا
وصیت شهدا
ساعت
ساعت فلش مذهبی

لباس یا نوعی زندان

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ق.ظ

لباس

آیت اله مکارم شیرازی : متأسفانه بر اثر غلبه فرهنگ غرب جامعه ما در لباس پوشیدن دچار مشکلات بسیاری شده است، برخی از لباس ها تصاویر نامناسبی دارد و یا خطوط لاتین در آن وجود دارد که نشان تهاجم فرهنگ بیگانه است و پوشیدن این لباس ها در شأن جوانان عزیز ما نیست ... از سوی دیگر بعضی از لباس ها نیز رنگ های ناجور و زننده ای دارند و لباس های رنگ باخته و احیاناً پاره که در میان بعضی معمول شده یکی دیگر از انحرافات فرهنگی پوشش اسلامی است؛ آموزه های دینی و آیات قرآن تأکید دارند که لباس نشانه شخصیت است، اما این وضعی که مشاهده می شود نشانه غلبه فرهنگ مبتذل غرب است. ..برخی از لباس ها نیز به قدری تنگ است که فردی که آن را پوشیده قادر نیست به راحتی بنشیند، اینها لباس نیست، بلکه نوعی زندان است ...برخی از لباس ها نیز به گونه ای است که به صورت کامل بدن انسان را نمی پوشاند و مثلا هنگامی که در مجلسی برای پذیرایی از مهمان کمی خم می شود بخش زیادی از بدن آنها نمایان می گردد و اسباب سخریه حاضران می شود. اینها چه لباس هایی است که برخی می پوشند؛ وضع لباس پوشیدن جامعه و مردم باید اصلاح شود ... 

به عقیده من جوانان قلب های پاکی دارند و در این زمینه بیگناه هستند، منتهی این فرهنگ به آنها تحمیل شده است، بسیاری از این لباس ها از خارج می آید و تولیدکنندگان داخلی نیز از آن تقلید می کنند، آنها تهاجم کرده اند و متأسفانه ما هم پذیرفته ایم .

makarem.ir/news/?typeinfo=4&lid=0&mid=324657&catid=0&start=1&PageIndex=0

منبع : سایت آیت اله مکارم شیرازی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۲۰
  • ۶۵۰ نمایش
  • مهدی جعفری زاده

لباس یا نوعی زندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار وبلاگ