قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

کد آهنگ

قرآن و عترت

من مسلمانم و عاشق امام زمان هستم و این وبلاگ رو بعنوان یک اقـدام در جهت انتظار عملی امام زمان (عج) طراحی کردم و سعی می کنم به اندازه توان خودم تلاش کنم . اینم بگم که دعای کمیل رو خیلی دوست دارم . سعی می کنم تا بتونم دنبال تفسیر قرآن و جلسات تفسیر باشم .
سه خصوصیت دارم .
اول : حاضر نیستم به خاطر آبادی دنیای خودم ، دنیای دیگران رو خراب کنم .
دوم : حاضر نیستم آخرت خودم را بخاطر دنیای دیگران خراب کنم.
سوم : حاضرم به خاطر آباد کردن آخرت دیگران حتی دنیای خودم خراب بشه .

ضمنا اکثر مطالب وبلاگ ، تماما نوشته خودمه . می دونم سلیقه ها متفاوته اما امیدوارم مطالب نوشته شده جوری باشه که تفسیر درستی از مفاهیم دینی انجام داده باشم هر مطلب هم که از جای دیگه ای هست منبعش نوشته شده .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
ذكر ايام هفته
ذکر روزهای هفته
ايام هفته
تاریخ روز
اوقات شرعي
اوقات شرعی
دعاي فرج
دعای فرج
همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبر در قرآن
آیه قرآن
وصيتنامه شهدا
وصیت شهدا
ساعت
ساعت فلش مذهبی

مزار زندگان

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ق.ظ

تشییع شهید

بوی عطر در همه جا پیچیده بود . آسمان به خود می بالید ، چرا که باز شاهد تشییع باشکوه شهیدی بود . زمین به خود افتخار می کرد ، چرا که میزبان گامهای مردمی بود که برای تشییع شهید آمده بودند و این شهدا افتخارشان بودند . مردمی که شهدا برایشان الگو بودند چرا که رشادت ، شجاعت و شهادت را معنا کرده بودند . مردمی که هنوز از یاد نبرده اند آن روزگاران را ، روزهای جنگ را ، روزهایی که جوانان رشید خود را برای شهادت در راه حق بدرقه می کردند و همان مردم باز امرزو به استقبال شهیدی آمده اند که تداعی گر عشق و ایمان در ذهن هایشان است . شهیدی که در راه اسلام و به فرمان مقتدای خود امام خمینی (ره) جانفشانی کرده است .

و اما این مردم آمده اند تا به شهدا بگویند ، اگر شما امام و رهبر خویش را تنها نگذاشته اید و در راه او جانفشانی کرده اید ، امروز ما هم رهبر و مقتدای و آقای خود حضرت آیت الله خامنه ای را تنها نمی گذاریم و منتظریم تا در راهش جانفشانی کنیم .

 


 

 

بر سر مزار شهید

دیروز بود که شهرمان پر غم شده بود . چون دیروز گل پرپری آمده بود . دیروز شهیدی از شهرمان گذر کرده بود . دیروز پیکر مطهر شهیدی تشییع شده بود . آری دیروز شهید افتخار همه بود . اما امروز ...

امروز که همه مان غرق زندگی هایمان گشتیم ، امروز که دنیا جلوی چشمانمان را گرفته ، امروز که به جز زندگی خودمان به هیچ چیز فکر نمی کنیم . امروز دیگر یادمان رفته دیروزمان . انگار شهید را در مزارش جا گذاشته ایم !

اما نه ! دلم می خواهد کسی بگوید چنین است که شهید را با خود آورده ایم . شهید در قلبهایمان و ذهنمان است . شهید بهترین مکان در ذهنمان را به خود اختصاص داده و ما هر روز منتظر پنج شنبه ها هستیم تا باز بر سر مزار شهید حاضر شویم و باز برای یک هفته دیگر توشه برگیریم و باز بگوییم که هنوز از یادمان نرفته اید . هنوز سلاحمان ایمان و شجاعت است و هنوز بهترین راه اثبات حب و دوستی مان نسبت به ولایت فقط شهادت است . آری هر هفته بر سر مزار شهید همین را می گوییم یا لا اقل ای کاش هر هفته که شاید بر سر مزارشان حاضر می شویم ، این جملات را بگوییم ؟!...

نظرات (۱)

با تشکر از مطلب ارزشمندتان.
فکر میکنم خود من به شخصه باید از خود شهدا جهت غبار روبی از دل زنگار گرفته ام استمداد بطلبیم.و جا دارد یادی بکنم از شهید بزگوار عباسیان که چه زیبا پر کشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار وبلاگ