دقت کردید همه تبلیغات شده صحبت از جایزه و قرعه کشی و کمک هزینه خرید خانه و ماشین و جوایز میلیونی . قبلا فقط بانکها چنین تبلیغاتی داشتند اما حالا که حتی برای تبلیغ خمیردندان و ماکارانی و خوراکی ها هم جایزه های بزرگ مثل خانه و ماشین رو تبلیغ می کنن . شاید توی تجارت این تعیین جایزه و تبلیغ برای اون یکی از راههای موثر برای فروش بیشتر باشه ٬ اما اینکه بعضی افراد اینقدر دل به این جایزه های بانکها و تبلیغات بقیه شرکتها بستند خیلی دردناکه . میگن ( آرزوهای دراز و دور از دسترس دل آدم را می میراند ) . نمی گم بانکها یا شرکتهای دیگه که برای محصولاتشون جایزه گذاشتن و تبلیغ می کنن ٬ مقصرند اما توی جامعه افرادی هستند و خودم هم مشاهده کردم که با چه امید و اشتیاقی منتظر نتایج قرعه کشی ها هستن و آرزوهاشون رو بر اساس برنده شدن تو این قرعه کشی ها می بندند . این خودش باعث می شه که اونها یواش یواش بعد از نا امید شدن در برنده شدن ، دل مرده بشن و شاید هم امید داشتن به چنین جوایزی ٬ انگیزه اونها را برای کار کردن و بدست آوردن پول و درآمد از راههای درست ـ نه یک شبه پولدار شدن از طریق برنده شدن تو قرعه کشی ها - از بین ببره . خلاصه اینکه جدیدا سلامتی رو هم باید به نیت جایزه حفظ کنیم چون خمیردندون هم که می خوایم بخریم تا دندونامون رو سالم نگه داریم باید مارکی رو بخریم که جایزه ماشین و خونه قرعه کشی می کنه . شوخی کردم ولی سعی کنید تو زندگی آرزوهای دراز و دور از دسترس نداشته باشین و واقعیتها رو ببینین و به فکر درآمدی باشین که از بازوی خودتون به دست بیاد .
- ۱ نظر
- ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۸
- ۶۱۰ نمایش