قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

کد آهنگ

قرآن و عترت

من مسلمانم و عاشق امام زمان هستم و این وبلاگ رو بعنوان یک اقـدام در جهت انتظار عملی امام زمان (عج) طراحی کردم و سعی می کنم به اندازه توان خودم تلاش کنم . اینم بگم که دعای کمیل رو خیلی دوست دارم . سعی می کنم تا بتونم دنبال تفسیر قرآن و جلسات تفسیر باشم .
سه خصوصیت دارم .
اول : حاضر نیستم به خاطر آبادی دنیای خودم ، دنیای دیگران رو خراب کنم .
دوم : حاضر نیستم آخرت خودم را بخاطر دنیای دیگران خراب کنم.
سوم : حاضرم به خاطر آباد کردن آخرت دیگران حتی دنیای خودم خراب بشه .

ضمنا اکثر مطالب وبلاگ ، تماما نوشته خودمه . می دونم سلیقه ها متفاوته اما امیدوارم مطالب نوشته شده جوری باشه که تفسیر درستی از مفاهیم دینی انجام داده باشم هر مطلب هم که از جای دیگه ای هست منبعش نوشته شده .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
ذكر ايام هفته
ذکر روزهای هفته
ايام هفته
تاریخ روز
اوقات شرعي
اوقات شرعی
دعاي فرج
دعای فرج
همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبر در قرآن
آیه قرآن
وصيتنامه شهدا
وصیت شهدا
ساعت
ساعت فلش مذهبی

خمیر دندان ، ماکارانی با طعم خانه و ماشین

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ب.ظ

دقت کردید همه تبلیغات شده صحبت از جایزه و قرعه کشی و کمک هزینه خرید خانه و ماشین و جوایز میلیونی . قبلا فقط بانکها چنین تبلیغاتی داشتند اما حالا که حتی برای تبلیغ خمیردندان و ماکارانی و خوراکی ها هم جایزه های بزرگ مثل خانه و ماشین رو تبلیغ می کنن . شاید توی تجارت این تعیین جایزه و تبلیغ برای اون یکی از راههای موثر برای فروش بیشتر باشه ٬ اما اینکه بعضی افراد اینقدر دل به این جایزه های بانکها و تبلیغات بقیه شرکتها بستند خیلی دردناکه . میگن ( آرزوهای دراز و دور از دسترس دل آدم را می میراند ) . نمی گم بانکها یا شرکتهای دیگه که برای محصولاتشون جایزه گذاشتن و تبلیغ می کنن ٬ مقصرند اما توی جامعه افرادی هستند و خودم هم مشاهده کردم که با چه امید و اشتیاقی منتظر نتایج قرعه کشی ها هستن و آرزوهاشون رو بر اساس برنده شدن تو این قرعه کشی ها می بندند . این خودش باعث می شه که اونها یواش یواش بعد از نا امید شدن در برنده شدن ، دل مرده بشن و شاید هم امید داشتن به چنین جوایزی ٬ انگیزه اونها را برای کار کردن و بدست آوردن پول و درآمد از راههای درست ـ نه یک شبه پولدار شدن از طریق برنده شدن تو قرعه کشی ها - از بین ببره . خلاصه اینکه جدیدا سلامتی رو هم باید به نیت جایزه حفظ کنیم چون خمیردندون هم که می خوایم بخریم تا دندونامون رو سالم نگه داریم باید مارکی رو بخریم که جایزه ماشین و خونه قرعه کشی می کنه . شوخی کردم ولی سعی کنید تو زندگی آرزوهای دراز و دور از دسترس نداشته باشین و واقعیتها رو ببینین و به فکر درآمدی باشین که از بازوی خودتون به دست بیاد .

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۳۰
  • ۵۷۷ نمایش
  • مهدی جعفری زاده

ماکارانی با طعم خانه و ماشین

خمیردندان

نظرات (۱)

  • محمد رضا ندیم پور
  • سلام 
    حالا جالبه بدونید یکی از فامیلای دور مارو  در یک برنامه قرعه کشی محصول... درتلویزیون نشان دادند که یک خودروی لوکس برنده شده. بیچاره شب که برمیگرده میبینه خونه پر از مهمونه که بهش تبریک بگن و به اصطلاح ازش شیرینی بگیرن. که مجبور میشه همه رو شام بده ودر ضمن شام واقعیت  ماجرا رو بگه که اون شرکت ازش خواسته بودن به ازای دریافت 200هزار تومن به عنوان برنده خودرو در قرعه کشی، جلوی دوربین حاضر بشهوابراز خوشحالی کنه... وبعد به فامیل گفت که شامی که خوردید همه اون پول بود....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ابزار وبلاگ