قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

قرآن و عترت

دریچه مسلمانی = مفاهیم و معارف اسلامی ، اتصال به قرآن و اهل بیت

کد آهنگ

قرآن و عترت

من مسلمانم و عاشق امام زمان هستم و این وبلاگ رو بعنوان یک اقـدام در جهت انتظار عملی امام زمان (عج) طراحی کردم و سعی می کنم به اندازه توان خودم تلاش کنم . اینم بگم که دعای کمیل رو خیلی دوست دارم . سعی می کنم تا بتونم دنبال تفسیر قرآن و جلسات تفسیر باشم .
سه خصوصیت دارم .
اول : حاضر نیستم به خاطر آبادی دنیای خودم ، دنیای دیگران رو خراب کنم .
دوم : حاضر نیستم آخرت خودم را بخاطر دنیای دیگران خراب کنم.
سوم : حاضرم به خاطر آباد کردن آخرت دیگران حتی دنیای خودم خراب بشه .

ضمنا اکثر مطالب وبلاگ ، تماما نوشته خودمه . می دونم سلیقه ها متفاوته اما امیدوارم مطالب نوشته شده جوری باشه که تفسیر درستی از مفاهیم دینی انجام داده باشم هر مطلب هم که از جای دیگه ای هست منبعش نوشته شده .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
ذكر ايام هفته
ذکر روزهای هفته
ايام هفته
تاریخ روز
اوقات شرعي
اوقات شرعی
دعاي فرج
دعای فرج
همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبر در قرآن
آیه قرآن
وصيتنامه شهدا
وصیت شهدا
ساعت
ساعت فلش مذهبی

السلام علیک یا روح الله

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ
به یادت داغ بـر دل مـی نشانـم
زدیده خون به دامن می فشانم
چو نــی گرنالم از سوز جـدایـی
نیستان رابه آتش می کشانم
سـری داریـم و سـودای غـم تـو
پـری داریـم و پــروای غم تـو


سلام بر تو روزی که دیده به این جهان گشودی

امام خمینی 11


و سلام بر تو روزی که دیده جهانیان به تو گشوده شده بود
و زمین ایران انتظار قدم هایت را می کشید تا با انقلابی بزرگ ،
اسلام را در کشور امام زمان تثبیت و زمینه های ظهور حضرتش را فراهم آوری

امام خمینی 15


و سلام بر تو آن روزی که دیده بر این جهان بستی
تا با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا به سوی جایگاه ابدی خود سفر نمودی

امام خمینی 13

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۱۴
  • ۳۶۵ نمایش
  • مهدی جعفری زاده

السلام علیک یا روح الله

نظرات (۳)

بیایید سیری کوتاه در حقیقت عجیب انسان داشته باشیم و سرّی از اسرار آن را با هم مرور کنیم...
فکر میکنم این مطلب دید جالبی درباره انسان بدهد
دعوتید به "سیری کوتاه در حقیقت بوالعجب انسان"
یا حق

  • منور الفکر
  • با دلی آرام، قلبی مطمئن از خدمت خواهران وبرادران مرخص شده وبه دعای خیر شما...
    عزیز بود امام...!
  • فقیر الی الله
  • با عرض ادب و احترام سلام علیکم

    بسیار مطالب زیبایی را جمع آوری کردید بسیار علی احسنتم ایدکم الله

    خداوند این مرد بزرگ و بی مثیل را رحمت کند و به درجات رفیعش بیفزاید آمین

    موفق و مؤید باشید وفقکم الله لمرضاته التماس دعا یا علی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ابزار وبلاگ